החשיבות שברכישת ביטוח

החשיבות שברכישת ביטוח – ישנם ימים בהם אנו מעוניינים רק לסיים את העבודה, לשוב הביתה ולהתענג על המרחב המרגיע והשליו שבנינו לעצמנו במשך הזמן – כי אין כמו להרגיש בבית. ביתנו הוא המקום בוא אנו חשים בנוח, המקום בו אנו טבעיים כי הוא שייך לנו, החלל האישי שלנו. על כן, במקרים בהם נפגע הבית – נפגעים גם אנחנו.

הבית יכול להינזק בדרכים רבות, בין אם זוהי פריצת גנבים לבית, בעיות הצפה, אסונות טבע או שריפה מעשה יד אדם או קווי חשמל. מרביתנו מנסים למנוע נזקים אלו על-ידי תחזוק הדירה, התקנת סורגים וחיזוק הבית כנגד רעידות אדמה, אולם לצערנו אין ביכולתנו למנוע לחלוטין כל אסון המשמש ובא. אנו כן יכולים להיות בטוחים בדבר אחד: שאין זה משנה איזה אסון יגיע – את ביתנו נוכל להשיב למצבו המקורי במידה שנרכוש ביטוח תכולה ומבנה.

ביטוח תכולה ומבנה – מהו?

ביטוח תכולה ומבנה מבטח את הנכס ואת הרכוש הנמצא בתוכו. ביטוח תכולה ומבנה כולל שני רכיבים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. אין כל חובה לרכוש את שני הביטוחים יחדיו, אולם זהו דבר שרצוי לעשות.

  • ביטוח מבנה: ביטוח המעניק כיסוי למקרים בהם נגרם נזק לדירה ולחלקי המבנה המחוברים אליו, כגון דלתות וחלונות. הביטוח אינו מעניק כיסוי עבור חלקי הבית החיצוניים (לדוג’: גינה) או כיסוי עבור רכוש הנמצא בבית, ולפיכך יש לרכוש בנוסף ביטוח תכולה.
  • ביטוח תכולה: ביטוח המעניק כיסוי למקרים בהם נפגש הרכוש שנמצא בבית – רכוש כגון כלים, תכשיטים, רהיטים ועוד. ביטוח זה ניתן להפעלה על רכוש הבית כולו, או על פריטים מסוימים (לדוגמא – תכשיטים יקרים).

החשיבות שברכישת ביטוח תכולה ומבנה

רכישת דירה אינה פעולה פשוטה. איננו רק מחפשים תנאים מסוימים לבית, כמו גודל, מרחב בחדרים, מיקום ותנאים אחרים, שכן עלינו להתמודד גם עם מחירי דירות המאמרים מדי יום ביומו.

במרבית המקרים, לוקחים הלוואת משכנתא מגוף כמו בנק, ומשלמים עבור משך שנים רבות. לפיכך, רצוי להבטיח את שלמות הנכס והרכוש שנאסף משך שנים רבות. ביטוח תכולה ומבנה יבטיח לנו שהנכס לא יעבד מערכו עקב פריצה או אסון וכי ההשקעה שלנו בנכס זה תשתלם גם במקרה של פגיעת הנכס.

בחזרה לעמוד הבית של תן לי ביטוחים לחצו כאן

תוכן עניינים

ביטוח מנהלים אובדן כושר עבודה

ביטוח מנהלים אובדן כושר עבודה

ביטוח מנהלים אובדן כושר עבודה, “אובדן כושר עבודה” זהו רכיב ביטוחי שרבים מעדיפים שלא ללמוד עליו כהלכה. מטבע הדברים, האדם הסביר מעדיף שלא להתעמק באפשרויות

ביטוח בריאות הגשת תביעה

ביטוח בריאות הגשת תביעה

כיצד להתנהל מול חברת הביטוח במקרה של הגשת תביעה? אם לדעתכם אירע לכם מקרה ביטוחי, ניתן להגיש תביעה לקבלת תגמולי ביטוח. רצוי לברר לגבי הנחיות

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

קבל שיחת ייעוץ חינם!

מלא/י את הטופס מטה, וניצור איתך קשר בהקדם.