קידום אתרים לעסק, האם יש ביטוח לכך שתקדם את האתר בגוגל ותגיע לעמוד ראשון?

קידום אתרים לעסק, האם יש ביטוח כזה שידאג לכך שתקדם את האתר בגוגל ותגיע לעמוד ראשון? אחת השאלות שחוזרות על עצמן עם שירותי שיווק דיגיטלי בכלל וקידום אתרים בפרט היא האם ניתן לקבל התחייבות ואחריות על התוצאות.

מצד אחד, חברה אמינה שבטוחה בעצמה בהחלט אמורה להציב יעדים ריאליים וכמובן לעמוד בהם. מצד שני, הבטחות סרק חייבות להדליק אצלנו נורות אדומות. אז איך יודעים מה הגיוני ומה פחות? הנה המדריך המלא

5 התחייבויות שחברות קידום אתרים יכולות לתת לכם או לעסק שלכם

שירותי קידום אתרים לעסק רלוונטיים בכל התחומים. אצל בעלי עסקים, התשלום על שירותי קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מהתקציב ואף מתייחסים אליו בתור השקעה ולא הוצאה רגילה.

העניין הוא שבעלי עסקים חייבים לדעת איך לבחור את שירותי הקידום שמתאים להם. מצד אחד, כל מי שיש לו אתר רוצה סוג של ביטוח עסקי לגבי התוצאות. מצד שני, יש כמובן הבדל בין ביטוח לבית קפה ופוליסה שמפרטת כיסויים על ביטוח למסעדה לבין התחייבויות שרלוונטיות בקידום אתרים באינטרנט.

עם זאת, כן ניתן להצביע על 5 התחייבויות לגיטימיות שחברה שמספקת שירותי קידום אתרים לעסק יכולה לתת ללקוחות שלה:

  1. התחייבות לגבי מיקומים של כמה ביטויים שונים – במקום להתחייב להביא ביטוי אחד למקום הראשון או אפילו לדף הראשון, לגיטימי יותר להתחייב למיקומים של סל ביטויים קבוע. כך המקדם למעשה מגן על עצמו, אבל כן מראה לבעל העסק שהוא בטוח בשירות שהוא מציע.
  2. התחייבות לעמידה בלוח זמנים – בעלי עסקים שמשקיעים את התקציב והכסף שלהם בשירותי קידום רוצים לדעת שיש בצד השני מישהו שמתייחס אליהם ברצינות. בין היתר, חברת קידום יכולה למשל להתחייב לעמידה בלוח זמנים מבחינת הקצאת תכנים, מענה בשירות לקוחות וכן הלאה.
  3. התחייבות להגדיל את תנועת הגולשים האורגנית – יש יותר כלים להגדלת הטראפיק מאשר לקידום ביטויים ספציפיים. במסגרת שירותי קידום אתרים לעסק לגיטימי לפיכך לקבל התחייבות להגדלת תנועת הגולשים האורגנית, כמו למשל באמצעות ניתוח סביבת התחרות ואז הוספת תוכן רלוונטי.
  4. התחייבות להגדלת הכנסות כתוצאה מהתנועה לאתר – אם לא משנה לבעלי עסקים מאיזה ביטויים הגולשים מגיעים, המקדם יכול לתת להם התחייבות להגדיל את ההכנסות באמצעות יצירת לידים. במקרים כאלה, צריך להיזהר מעבודת קידום טובה שנפגעת בגלל תהליכים שלא קשורים למקדם (כמו מערך לוגיסטיקה לקוי או נציגי שירות לקוחות לא מספיק מקצועיים).
  5. התחייבות ליחס אישי – הדברים הקטנים עושים הבדל גדול בשירותי קידום באינטרנט. כמו שיודעים לקוחות של תאגידים גדולים שיוצרים קשר עם גופים כגון מנורה מבטחים שירות לקוחות או מוקדי המכירות, היחס האישי הוא קריטי. אז גם עבור בעלי עסקים, חשוב לוודא שחברת הקידום מתחייבת לזה.

האם יש ביטוח לכך שהקידום בגוגל יביא תוצאות?

כל אחד ואחת מאיתנו יודעים לבצע השוואת ביטוח בריאות ולמצוא את התנאים הכי טובים להלוואה, משכנתא או רכישת רכב. מנגד, רק מעטים מאיתנו מצליחים לעקוב אחרי השינויים באלגוריתם של גוגל או להבין איך בדיוק הוא מדרג את האתרים השונים. התוצאה היא שלפעמים אנחנו רוצים לקבל ביטוח לזה שהקידום יביא תוצאות, אבל לא באמת אפשר לתת לנו אותו.

מה שכן צריך לשים לב אליו אלו הבטחות סרק. אם החברה שמבצעת קידום מתחייבת למשהו שהיא לא יכולה לספק, זה צריך להדליק אצלנו נורה אדומה.

האם חברת הקידום שלכם יכולה לומר בוודאות שהיא תגיע למקום הראשון?

 

לכל חברה במשק יש את המאפיינים שלה. אבל בעוד חברות גדולות כמו מגדל ביטוח רכב מתעסקות בתחום טכני שבו יש גם מידה מסוימת של ודאות, לחברות שנותנות שירותי קידום אתרים לעסק קטן או גדול אין פריבילגיה כזו. אז חברת הקידום לא יכולה לומר בוודאות שהיא תגיע למקום הראשון כי היא לא ביטוח לאומי ואין לה משאבים בלתי מוגבלים, אבל היא כן יכולה מאוד להתאמץ.

תוכן עניינים

קניית רכב חדש

קניית רכב חדש או יד שניה?

קניית רכב חדש או יד שניה? אין שום ספק שעם מצבה של התחבורה הציבורית אצלנו שנמצאת בשיפוצים מתמידים ובאיחורים נוקבים, מאד קשה להסתדר בלי רכב

ביטוח רכבי יוקרה

ביטוח רכבי יוקרה

ביטוח רכבי יוקרה – כשמדובר ברכב יוקרה ששווה מעל לחצי מיליון שקלים, חברות הביטוח חותמות גם על הסכם מול מבטח משנה – הסכם על-פיו חברת

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

קבל שיחת ייעוץ חינם!

מלא/י את הטופס מטה, וניצור איתך קשר בהקדם.