לידים לסוכני ביטוח היא אחת מן השיטות למכור ביטוח

לידים לסוכני ביטוח היא אחת מן השיטות למכור ביטוח – סוכני ביטוח שרוצים להגיע ללקוחות חדשים או לשדרג את הפוליסה ללקוחות קיימים צריכים להשתמש בלידים.

עם זאת, עליהם לדעת איך בדיוק לאסוף נתונים כאלה, למי אפשר לפנות על מנת לרכז אותם תחת קורת גג אחת וכמובן גם מה היתרונות שלהם בטווח הקצר והארוך

כיצד עובדים בענף הביטוח ומהם לידים לסוכני ביטוח?

בענף הביטוח עובדים על בסיס עמלות. זה אומר שאם סוכן ביטוח מוכר פוליסה, הוא מקבל עמלה מחברת הביטוח. בשביל שהעמלה תהיה גבוהה, לסוכן הביטוח יש אינטרס שהפוליסה תהיה כמה שיותר יקרה. עם זאת, סוכני ביטוח גם לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. בשביל להגדיל את ההכנסה או לכל הפחות לייצב אותה, עליהם להשקיע באיסוף פרטים על לקוחות פוטנציאליים או על צרכים חדשים של לקוחות קיימים.

>>ביטוח מגדל – חשוב שיהיה לכם גב בטוח

הדרך לאסוף את הנתונים היא כמובן להשתמש בסוגים שונים של לידים. באמצעות איסוף לידים יכולים סוכני הביטוח לדעת לאן לפנות ועם מי ליצור קשר. כמו כן, חברות ביטוח בישראל עובדות בצורה הזו כי הלידים מעניקים להם כמה יתרונות מאוד מיוחדים:

  • הלידים חוסכים זמן
  • יש סיכוי גבוה יותר לסגור עסקה בשיחה שהגיעה מליד
  • ניתן לפזר את הלידים בין סוכני ביטוח שונים, לפי הרלוונטיות אליהם
  • אפשר לאסוף לידים גם על לקוחות קיימים וגם על לקוחות חדשים

לידים ניתן ליצור ע”י קמפיינים ממומנים בגוגל, קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית, פרסום ממומן בפייסבוק, טאבולה, אאוטבריים וכתבות PR בעיתונות המובילה כגון Ynet, כלכליסט, גלובס וכד’ או בצורת אימייל מרקטינג ושיטות נוספות ע”י יצירת קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים בשיחות טלמיטינג

למה כדאי לכם כלקוחות שתכירו כיצד זה עובד?

הנושא של לידים לסוכני ביטוח משפיע על כל אחד ואחת מאיתנו ולכן חשוב שנדע כיצד הוא עובד. סביר להניח שיש לנו לפחות פוליסת ביטוח אחת, לכן נרצה לוודא שאנחנו מקבלים את התנאים הכי טובים בהשקעה הכי מינימאלית. בדיוק כאן נכנסים לתמונה מקורות מידע אובייקטיביים כגון הר הביטוח או הטפסים שנשלחים אלינו מדי חודש על ידי חברות הביטוח עצמן, אבל זה לא מספיק.

כל מי שרואה מודעה לפיה דרושים אנשי מכירות יכול לתאר לעצמו כיצד עובד העניין הזה של לידים לחברות, עסקים וכמובן גם סוכני ביטוח עצמאיים. כמו שמגייסים עובדים באמצעות פרסום מודעה ואז ממתינים לקבל פרטים מהמועמדים, כך גם אוספים את הלידים: על בסיס השארת פרטים באתרי אינטרנט או באנרים, במהלך קמפיינים שיווקיים, באמצעות שיתופי פעולה עם אתרי תוכן ועוד.

כיצד לאתר סוכן ביטוח מורשה?

ההבדל העיקרי בין לידים לסוכני ביטוח לבין האינטרס שלנו כלקוחות קשור לאופן שבו נרצה לאתר סוכן ביטוח מורשה. כאן אין באמת משמעות לשאלה איך הגענו אליו, אלא רק למקצועיות ולאמינות שלו. דרך אחת לוודא פנייה אל סוכן מורשה היא לפנות אל חברות גדולות כגון הראל ביטוח בריאות או אחרות, אבל ניתן גם לבצע את האיתור עצמאית.

האינטרנט למשל מאפשר לנו להשלים את התהליך של איתור סוכן ביטוח מהר וביעילות. בשביל לוודא שהוא מורשה ואמין, כל שעלינו לעשות הוא לבקש לראות רישיון סוכן ביטוח ולהסתכל עד מתי הוא בתוקף. בשלב הבא, נוכל גם לתאם פגישה אישית עם הסוכן כדי להתרשם ממנו. אם הסוכן עושה רושם טוב ומדבר לעניין, סביר להניח שנסכים לקנות ממנו את הפוליסה שחסרה לנו בפורטופוליו המשפחתי.

תוכן עניינים

לבצע סקר שוק של ביטוח

לבצע סקר שוק של ביטוח

מתוך סוגי הביטוחים השונים שחברות הביטוח מציעות, קיים גם ביטוח תכולה לדירה. תכנית זו כוללת במסגרתה שני רכיבי ביטוח שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. מובן

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

קבל שיחת ייעוץ חינם!

מלא/י את הטופס מטה, וניצור איתך קשר בהקדם.