תביעות ביטוח סיעודי

בשל העלייה בתוחלת החיים, רבים מאזרחי ישראל, בוחרים לרכוש ביטוח סיעודי אשר נועד לסייע להם כלכלית, במצבים שבהם יגיע היום, שבו, הם לא יוכלו לתפקד באופן עצמאי. יחד עם זאת, ישנם מקרים רבים, אשר בהן חברות הביטוח נלחמות במבוטחים, כאשר אלה הגישו נגדן תביעות ביטוח סיעודי. אל למבוטחים לחשוש, היות וזה אינו סוף פסוק. למרות שחברות ביטוח  מציעות פוליסה עם גבול אחריות ביטוח בסכום של 180,000 ₪, חברות הביטוח, למעשה מעוניינות לחסוך את הסכום לעצמן. אם נלך על פי הסטטיסטיקה, כ-40% מתביעות הביטוח הסיעודי בישראל, נדחות ומי שסובל חייב יהיה להתמודד מול עוגמת הנפש והתשלומים היקרים אשר יתווספו  מדי חודש למטרת טיפול במבוטח הסיעודי. באותו הזמן, חברות הביטוח גורפות רווחים לרווחים האדירים שלהם מדי שנה.

תביעות נגד חברות הביטוח הסיעודיות אינן קרב אבוד

יש אנשים סיעודיים שכאשר הם מעוניינים להגיש תביעות ביטוח סיעודי, הם חשים שהקרב שלהם אבוד,יש לדעת כי ישנם עורכי דין המתמחים בנושא זה וההצלחות בתביעות בביהמ”ש, כאשר אנשים אלה השכילו ונעזרו במומחים, הסיכויים להצלחה בתביעה רק עולים באופן משמעותי. רבים מהמבוטחים אשר רכשו פוליסות ביטוח  סיעודי, זוכים לסעדים (פיצויים) של אלפי שקלים מדי חודש. חברות הביטוח הבינו כבר שכאשר הם מציעים למבוטחיהם פוליסות ביטוח, אשר אינן כוללות הגדרה חד ערכית והכוונה היא למות המבוטח,  אלה הן הפוליסות העדיפות על חברות הביטוח היא של פוליסות אלה על פוליסות שתלויות במשתנים רבים. אלה הם סוגי הפוליסות, אשר מותירים מקום לפרשנויות ובכך למעשה, מאפשרים לחברות הביטוח להתנער מתשלום.

התביעה לגבי פיצויים חייבת להתנהל ישרות מול חברת הביטוח

בכדי שתוכלו לקבל כספים מהביטוח הסיעודי, עליכם להגיש בקשת תביעה היישר לחברת הביטוח. במקרים רבים, חברות הביטוח דוחות תביעות אלה בטענה כי המבוטחים התובעים את כספם המגיע להם, לא מסרו מידע לגבי מצבם הרפואי. אפילו אם חברת הביטוח לא דרשה את הניירות הרפואיים מכם, חשוב כי בעת שתרכשו פוליסת ביטוח סיעודי, תצרפו מסמך רפואי אשר מעיד על מצבכם הבריאותי. שימו לב, כי כאשר תקבלו את הפיצויים המגיעים לכם כחוק, מחברת הביטוח, הכספים ישולמו מהיום שבו הפכתם לסיעודיים ולא מיום שהגשתם את בקשת התביעה לחברת הביטוח.

סיבות של חברות הביטוח לדחות את התביעות הסיעודיות של לקוחותיהן

רבות מחברות הביטוח, נוהגו לעבור על תיקי מבוטחיהן ואם חברת הביטוח תמצא כי היה למבוטח מצב רפואי, אשר הוא סבל ממנו טרם הצטרפותו לביטוח הסיעודי, החברה פשוט תפעל לדחיית התביעה בטענה של מצב רפואי קודם. עוד טענות נפוצו של חברות הביטוח כשאר הן דוחות תשלום פיצוי למבוטח במסגרת פוליסת ביטוח סיעודי, הינה הטענה שהמבוטח הסתיר מחברת הביטוח מידע רפואי, בכך שלא השיב במדויק על השאלון של חברת הביטוח טרם רכישת פוליסת  ביטוח סיעודי והכוונה היא למילוי הצהרת הבריאות.

לסיכום- אם אתם או אחד מבני משפחתכם, הוא במצב סיעודי, יש לבדוק לעומק, אם קיימת פוליסת סיעוד ומה היא באמת כוללת. חשוב שלא תוותרו עם תביעות ביטוח סיעודי נדחות, באמצעות חברות הביטוח. ישנן פעולות רבות שניתן לבצע גם כאשר הצביעה נדחית ובסופו של דבר באמצעות ייצוג של עו”ד ביטוח סיעודי שיגרום לכם לצאת, כאשר ידכם היא על העליונה.

תוכן עניינים

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

קבל שיחת ייעוץ חינם!

מלא/י את הטופס מטה, וניצור איתך קשר בהקדם.