השוואה בין ביטוח בריאות פרטי לקופת חולים

השוואה בין ביטוחי בריאות

רוב הציבור לא יודע כיצד לערוך השוואה בין ביטוחי בריאות. בסקר שנערך בנושא עלה כ- 49% מבלי הפוליסות הפרטיות, לא יודעים כמה הם משלמים ו-61% אינם יודעים בעבור מה הם משלמים.
מה הכיסוי הבריאותי שלהם, והאם בפרמיה שהם משלמים, הם יכלו למצוא ביטוח בריאות טוב יותר.
הסיבה לכך היא, שעד שאנשים לא נזקקים לעזרה רפואית, הם שמים בצד את הנושא הזה.
זה בדיוק כמו טיפולי שיניים, עד שאתה לא צריך, אתה לא בודק. אבל מסתבר שכאשר לא בודקים, גם מפסידים ובעיקר כסף, ולפעמים גם בריאות.
אחת השאלות הנפוצות באתר של חברת “תן לי”, היא מהו ההבדל בין ביטוח בקופת חולים לבין ביטוח בריאות פרטי.
מאמר זה ינסה להסביר על ההבדלים בין שני סוגי הביטוחים הללו.

 

רוב אזרחי המדינה מכוסים בביטוח בריאות ממלכתי

חוק בריאות ביטוח ממלכתי הוא החוק הקובע לגבי הכיסוי הרפואי הביטוחי של כלל אזרחי המדינה ולכן עריכת השוואה בין ביטוחי בריאות מחייבת הבנה שלו.
על פיו כל אזרח רשאי לקבל את השירותים הנקובים בו.
הוא חייב את קופות החולים במתן שירות אחיד לכלל המבוטחים ואין לו את היכולת כמו ביטוח בריאות פרטי להעניק מעבר לכך ובהתאמה אישית.
בנוסף לביטוח הבסיסי, יש גם ביטוח משלים של קופות החולים, אבל לעתים גם בו לא די במצבי חולי קיצוניים הדורשים תמיכה רפואית, נסיעות לחו”ל לצורך טיפולים מיוחדים ועוד.
הביטוח המשלים של קופות החולים מכסה גם רפואת שיניים, רפואה משלימה, ביקור אצל מומחים לקבלת חוות דעת שנייה, השתלות וניתוחים בארץ ובחו”ל ותרופות שאינן כלולות בסל הבריאות.

מה זה ביטוח בריאות פרטי?

ביטוחי בריאות של מבוטחים, נועדו להבטיח להם שיקבלו את כל הטיפולים והעזרה הרפואית, כאשר יזדקקו להם בתוקף פוליסת ביטוח הבריאות שלהם.
השוואה בין ביטוחי בריאות הפרטיים והממלכתיים, יוצרת עדיפות ברורה לביטוחים הפרטיים אשר מעניקים שירותים מקיפים אצל מומחים שלא עובדים עם קופות החולים, ביקור בית של רופאים, שירותי סיעוד ועוד.
למי שמחזיק בכמה פוליסות ביטוח, מומלץ. לבדוק אם הוא לא משלם ביטוח על אותו כיסוי בכמה פוליסות.

תוכן עניינים

ביטוח שיניים פרטי

מה כולל ביטוח שיניים פרטי?

מה כולל ביטוח שיניים פרטי? כששומעים את צירוף המילים ביטוח שיניים פרטי, חושבים על עלויות גבוהות ששייכות אך ורק לעשירון העליון, ולעיתים זה אכן כך.

ביטוח מנהלים דמי ניהול

ביטוח מנהלים דמי ניהול

ביטוח מנהלים דמי ניהול – צעירים העומדים בהתרגשות בפני תחילת הקריירה, נוטים שלא להקדיש מחשבה מספקת בנוגע לחסכונות העתידיים שלהם ולבחור בברירת המחדל שהם רואים

קניית רכב חדש

קניית רכב חדש או יד שניה?

קניית רכב חדש או יד שניה? אין שום ספק שעם מצבה של התחבורה הציבורית אצלנו שנמצאת בשיפוצים מתמידים ובאיחורים נוקבים, מאד קשה להסתדר בלי רכב

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

קבל שיחת ייעוץ חינם!

מלא/י את הטופס מטה, וניצור איתך קשר בהקדם.