לבצע סקר שוק של ביטוח

מתוך סוגי הביטוחים השונים שחברות הביטוח מציעות, קיים גם ביטוח תכולה לדירה. תכנית זו כוללת במסגרתה שני רכיבי ביטוח שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. מובן שישנן תוכניות רבות וטווחים גדולים של מחירים הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם הגעתם למאמר זה, סימן שאתם מעוניינים בביטוח מסוג זה; המשיכו לקרוא.

ביטוח דירה – מה הוא כולל?

חברות הביטוח מעמידות לרשות קהל הלקוחות מבחר ענקי של ביטוחים, הכולל גם ביטוח דירה. מדובר בביטוח המורכב משתי פוליסות שניתן לרכוש לחוד או ביחד – ביטוח תכולה וביטוח מבנה. ביטוח מבנה מעניק כיסוי עבור מקרים של נזק למבנה, בין אם עקב שיטפונות, רעידת אדמה, שריפה או אסון טבע אחר. במקומות בהם הסיכוי לפגעי טבע גבוה, הרי שתכנית הפוליסה תהיה יקרה יותר. לעומת זאת, ביטוח תכולה לדירה מציע כיסויים למקרים הכוללים נזק לתכולה בפנים המבנה – נזק לרכוש. בין אם אירעה שריפה, פריצה או רעידת אדמה, חברת הביטוח מעניקה למבוטח פיצוי כספי לכיסוי ההוצאות הנדרשות לתיקון הנזקים. לפני רכישת הביטוח, מגיע למקום שמאי מטעם חברת הביטוח לטובת בחינת המבנה ותכולתו; בהתאם להערכתו, קובע השמאי את עלות תכנית הפוליסה. חשוב לציין כי פריטים מסוימים אינם כלולים בביטוח התכולה, כדוגמת תכשיטים ופריטים יקרים אחרים. ישנו ביטוח נפרד עבור פריטים כאלו.

מה שעוד כדאי לדעת אודות ביטוח תכולה לדירה

לפני שתרכשו את אחד מהביטוחים שצוינו לעיל (ביטוח מהנה, ביטוח תכולה) או את שניהם, כדאי שתבדקו פרמטרים אחדים במטרה לוודא שזוהי פוליסת הביטוח המתאימה לכם. טרם תבדקו את הפוליסה עצמה, רצוי שתערכו סקר מקדים במהלכו תלמדו על שוק הפוליסות, על תנאי ה”כניסה” עבור כל תכנית כזו, כמו גם אודות הכיסויים השונים המוצעים במסגרתן ועבור אילו מקרים.

כיצד מבצעים סקר שוק של ביטוח דירה וביטוח תכולה

כחלק מסקר שוק שתבצעו, ראוי שתפנו לכמה חברות ביטוח המציעות גם פוליסת ביטוח דירה. בקשו מכל חברת ביטוח הצעת מחיר ספציפית עבור פוליסת ביטוח תכולה ופוליסת ביטוח מבנה. כאשר תקבלו את ההצעות, בחנו בקפידה כל אחת מהן ובדקו את תנאיהן.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות ביטוח בריאות

תוכן עניינים

כפל ביטוח בריאות פרטי

כפל ביטוח בריאות פרטי

כפל ביטוח בריאות פרטי – כפל ביטוח הוא מצב שבו המבוטח מחזיק בביטוחים שונים שהכיסוי הביטוחי שלהם חופף או זהה. מצב כזה עשוי להתרחש בפוליסות

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

קבל שיחת ייעוץ חינם!

מלא/י את הטופס מטה, וניצור איתך קשר בהקדם.